SQ Analyst-חטיבת המחקר וסקרים

עם SQ Analyst-אפשר למדוד הצלחה!

מה ההבדל בין סקרים אפקטיביים לבין סקרים ששוכבים במגירה? בין מידע מיותר למידע שימושי?
שאלה של איכות!! סקרים אפקטיביים יודעים לשאול נכון, את האנשים הנכונים, את השאלות הנכונות.

SQ Analyst מבית SQ הוא שירות רב-תחומי לתכנון, הקמה וניהול מערכי סקרים מגוונים , הכולל בניית מודל לניבוי מחויבות לקוח , ניתוח מדעי של משמעויות ותובנות מתוך הסקרים, הצעת המלצות מקצועיות ליישום מיידי וייעוץ אסטרטגי. בשיתוף עם קבוצת גיאוקרטוגרפיה.

SQ Analyst מלווה את הארגון בבניית סקרים ושאלונים במגוון תחומים כמו: סקרי שוק, סקרי מכירות, סקרי שביעות רצון לקוחות, סקרי שביעות רצון עובדים ועוד. SQ Analyst מנהל עבור הארגון מערך סקרים בפלטפורמות ואמצעים שונים: סקר טלפוני, סקר בדוא"ל, סקרים באינטרנט, סקרים ב - SMS ועוד.
במעבר משלב המדידה לשלב היישום, SQ Analyst מלווה את הארגון בתהליך ניתוח מדעי של המשמעויות והתובנות העולים מתוך הסקרים וממליץ על כלים ופתרונות ליישום מיידי של המסקנות.

 SQ Analystמציג מודל לניבוי התנהגות הלקוח, החוקר את תהליך קבלת ההחלטות הצרכני.
המודל מאתר, בכל רגע נתון, את הנקודות הקריטיות בהן ניתן לגשר על הפער בין רמת הצפיות של הלקוח לבין רמת השירות בפועל. המודל המשוכלל מאפשר לא רק לנבא את מידת מחויבות הלקוח בכל רגע נתון, אלא גם להבין מהם הנושאים בהם ניתן לטפל מיידית, כדי להגיע במינימום השקעה ובמקסימום אפקטיביות לשיפור ריאלי בחוויית הלקוח:איכות השירות ואיכות המכירה. 

שירות המחקר של  SQ Analyst  מלווה ונתמך במערכת הבינה העסקית SQ Online, המאפשרת ניתוח ממצאי מדידה רציפה ושיפור במגוון מדדים ארגוניים: מדדי איכות השירות, מדדים תפעוליים ומדדי מכירות.

SQ Analyst - סקרים הם שאלה של איכות:

§  ליווי מקצועי בבניית סקרים ושאלוני מדידה
§ ניהול מערכי סקרים
§ כינון מודל לניבוי התנהגות לקוח - בהתבסס על שאלון המחקר
§ ניתוח מדעי של משמעויות ותובנות מתוך ה- סקרים
§ ייעוץ והמלצות לאור ממצאי סקרים

 * לתקציר החטיבה

נסו בעצמכם

השתמשו בדמו שלנו כדי לדמות כיצד המערכת עובדת.
site/showDemo
Share |
© 2010 Copyright כל הזכויות על התכנים באתר שמורות לחברת SQ איכות השירות.
מונסייט תוכנה בע"מ בניית אתר